Åh, I want it deeply!

Åh, I want it deeply!


Ja, har man nu turen så inga vågor dränker stället, eller snöstorm drar fram etc så kommer jag befinna mig på en sådan här strand om en månad!! Guuuud, vad jag längtar...!" Att framför allt få solljus ska bli så gott.

Den här dagen var hemsk. Vaknade kvart över sex med huvudvärk. Det sprängde i hela skallen på mig. Lyckades sova några timmar till för att sedan masa mig upp och iväg. Hade skitont i skallen när jag skulle böja mig ned. Huvudvärk! Får det sällan, men när den kommer, dåå jävlar! :S
Lämnat in psykologi-reflektion och svenska recension idag. Känns iaf lite bättre.
Men annars har dagen varit alltgenom trist. Det har blåst något oerhört och ovanpå det regnat! =(
Blev så förbannad på paraplyet som bara ville vränga sig, att jag bara ville slänga skiten på marken. Och sedan backa över det med bilen.....!

Kanske tvingas lämna in samhällsuppsatsen efter nyår, whatever.  Behöver ändå inga betyg förrän maj då jag ska ansöka till KY.

När jag kom hem idag och precis satt mig för att äta såg jag att Emma skrivit sitt första dagboksinlägg om resan. Min puls galopperade och jag läste det på stört. Åhh, vad kul du verkar ha fått det vännen!! Och Kata Beach verkar ju oförskämt fint. A paradise. (ja, var bara tvungen att kolla upp bilder på nätet över det stället.... ;P )

Ska nu sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback