Ljust vs mörkt

Har blekt mitt hår igen, och även prövat att färga ögonfransarna svarta. Lite bökigt måste jag säga, kletigt o man fick akta sina ögon jättemkt.  Blev ett rätt ok resultat, tänker iaf göra om det igen. Låta det verka längre.
Är ju iaf praktiskt, slippa mascaran! Blekningen gick iaf bättre, är ganska blond nu. Trodde jag skulle klia sönder huvudet det sista.

Har varit asförbannad halva dagen, pga all körning. Det känns som om det kvittar hur jag än gör. Alltid är det något som inte är bra. Jag har svurit och ömsom gråtit. Men inga motgångar eller tårar hindrar mig, om jag ska ska behöva gråta ut all vätska i kroppen på köpet. I wont give up!!!
Jag blir bara så arg.

Från en sak till en annan; vad är det med folk egentligen? Vet somliga som saknar såpass mkt liv att de måste fejka ett simpelt msn-konto för att fortsätta terra oss. Det märks verkligen att dessa är arbetslösa eller inte gör något meningsfullt om dagarna. Då dem måste göra såhär. Men underligt nog har jag kommit till en punkt då jag faktiskt skiter i allt, iaf allt gällande obildade imbeciller som saknar liv.
Jag vet också varför ni gör, som ni gör/gjort. Ni är svaga människor utan större karaktär som måste lägga i näsan i blöt hos andra för att känna er viktiga. Ni saknar meningsfull sysselsättning, ni varken studerar eller jobbar. Bara drar omkring som några nutcases. Och så ser ni andra som är glada, trygga och har ett liv (utanför internet). Och det tål ni inte. Tragiskt, mycket tragiskt.

Och vet ni vad; jag unnar er det. Ni måste väl få utlopp för er ångest någonstans. Jag däremot, tänker inte ödsla mer energi på att svara på era handlingar. Min tid är alldeles för viktig och dyrbar för att slösas på ynkryggar.
Men fortsätt, go ahead. Det är alltid skönt med ett riktigt gapskratt och sedan visar ni på vilken nivå ni befinner er.
Det kan inte vara lätt att vara avundsjuk och sakna en meningsfull tillvaro.
Jag tycker (nästan) synd om er.


Idag kom min beställning från Eleven! Och parfymen från J. Simpson luktade underbart. Som godis med lite kola :)
Ikväll blir det "Close to home" och sedan måste jag sova för att orka upp imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback