Jag ska sluta läsa

"Våldtagen i park", "Gruppvåldtäkt på 14åring" och "Här dödas illegalt införda valpar" detta är bara ett axplock av vidriga rubriker som tidningarna skriver ut.
Jag ska sluta läsa varje artikel, det är säkert! Jag klarar inte av att läsa om oskyldiga djur som plågas och dödas, om tjejer som våldtas och sedan om de vidriga våldtäktsmännen som går fria alternativt får några futtiga år. (2 år kanske). Världen är fullständigt galen. Man hör galenskaper var man än vänder sig, senaste idag hörde jag på radion att allt fler unga sluter sig till främlings-fientliga partier.
Hur kan man bli så sjuk i huvudet att man går med i sådant? Tydligen ska dessa partier haft mass-möten med propaganda och andra saker som de kallat för "vit makt". Hjälp, det låter extremt mkt Hitler.
Och samma urvattnade argument använder dessa människor för att på något sätt rättfärdiga sina korkade åsikter.
"Man kan inte ha mångkultur, det fungerar inte"
Jamen, VAR i världen lever bara EN kultur då?? Finns det något land som inte har olika nationaliteter och härkomster på sin befolkning?!
Eller detta;

"All onska och brottslighet står invandrare för, mord, våldtäkt, rån osv"

Jaaa, och alla svenskar är änglabarn som jämnt är på lagens goda sida eller? *Asg* Hur kan man bli så naiv och tro att brottslighet enbart beror på hudfärg och religion? Mamma mia, jag blir mörkrädd av såna här åsikter.
Läs på, människor, vakna upp!

******
Idag har vi mest varit hemma, var en sväng på Överby. Åt på Burger King :) Enda snabbmaten jag verkligen tycker om. Allt annat är bara slabbigt, vattnigt och inte gott. Sedan handlade vi lite billiga sköljmedel, rengöringsmedel o andra måsten. Och så har Överby Cubus!! De har ursnygga kläder och speciellt deras underkläder! Fyndade lite på deras rea nu =)

Skulle egentligen varit ledig tills på måndag, men nyss ringde Sonja och ville ha in mig på jobb på fredag. Men det är bara bra det, jag vill försöka harva ihop så många dagar som möjligt. Speciellt nu när pissiga akassan bara fortsätter att bråka! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback