I dont like it...

Alltså, varför måste ett projektarbete vara så invecklat? Inte så att man har total hjärntorka, men när människan som ska vara lärare inte visar minsta entusiasm så blir man rätt trött. Och detta är bara början på terminen. Hjälp.
Har för närvarande två idéer, varav den ena är mest lockande. Men tydligen ska arbetet vara "unikt"(?!) Hur fan ska man tolka det? Vem bestämmer förresten vad som är det, unikt alltså? Vet inte men jag funderar starkt på att bara köra på så det ryker, mitt eget race. Men samtidigt skadar ju inte lite back-up och uppmuntran.
*suck*
Vi får väl se.


Förresten har jag varit oerhört ambitiös idag; gick upp kvart i sju och kom hit för att upptäcka att svenskan är förskjuten till nästa vecka. :P Så nu sitter jag här, ska ringa trafikskolan om tio minuter då dem öppnar. Sedan funderar jag på att ringa Anki, Thomas mamma och fråga om övningskörning.
Hungrig är jag också, trots att jag åt både flingor och macka till frukost. Hur gör folk, som går upp innan åtta, för att äta sig mätta? Jag klarar inte mer än högst någon macka eller fling-tallrik så tidigt på morgonen. 
Så istället blir jag vrålhungrig en timme senare. :(

Jag blev så jävla sur igår, även om jag VET att det är bara mig det hänger på. Alltså att jag är den som ska förutse sådant. Arrrgh. Jag kommer aldrig klara det där jävla kortet känns det som!! Men så heter man ju Annika och är jävligt envis också. Jag ger mig extremt sällan, ju mer motstånd jag får desto mer ökar jag insatsen. Så även om det skiter sig, så ger jag aldrig upp. Jag SKA ha det där kortet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback