HM går i graven...!

Japp, HM här i stan stänger i slutet av månaden. Och inte heller kommer de flytta ut till Torp. *suck* Tråkans! Men Kicks finns kvar. Alltid något.

På tal om affärer och shopping så har jag hittat en sån bra sida på nätet, nämligen
Eleven. De har märken såsom Benefit, Smashbox, Dessert Treats, Too faced, Duwop osv. Helt underbart! Har tänkt beställa därifrån så snart jag har råd. Ska beställa lite bodybutter, något ljuvligt läpp-balsam och kanske någon mer produkt.
Men gällande pengar så är det mer ebb än flod på den fronten. Tack vare att akassan vägrat betala ut pengar den sista tiden. Jag kan bli så jävla arg. Här skickar man all information som krävs, och inte ett skit händer. Undra om dem är läskunniga?
Konstigt nog var inte Skatteverket lika rubbade, de godtog de papper jag sände iväg i förra veckan. Helt utan problem...det kom ett papper på posten idag bara. "Vi har fått dina handlingar och godkänt dem"
Wow! En myndighet som inte tar ett halvår på sig innan de hajar galoppen. Ett ställe som inte kräver hundratals papper av en!

Har jobbat idag, ska vara ledig imorrn o övermorrn. Sedan väntar fyra dagars jobbande igen. Ska försöka komma ut och promenera eller cykla de här dagarna, hade jag tänkt. Har ont i fötterna idag, förstår inte varför bara. Var nästan inget att göra idag och jag har sån värk i fötterna som jag hade då jag jobbade på restaurangen. Skumt. Jaja, det går säkert över.

Vet inte vad jag ska göra nu, är trött och slö. Men måste ta hand om tvätt senare. Och så önskar jag att jag kunde vinna på lotto eller nåt. Typ ett par miljoner hade räckt.
Men även några tusen hade funkat.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback