Effektiva mig

Ja, jävlar. Idag var effektiviteten på topp. Först fixade jag lite ärenden angående akassan, sedan åkte jag till Torp med Jimmy. Köpte en ursnygg kofta på Vero Moda och örhängen på HM. Provade skor på Din sko, hittade ett par jättefina, för 500 :S

Sedan har jag storstädat lägenheten, vi hade en nämligen oinbjudna gäster som skulle städas bort. Så jag fick ett ryck o städade som ett freak. Använde både Ajax och Klorin. Fick dammsugit och torkat golv också.
Efter detta så ändrade jag lite i min psykologi-uppgift, för att senare printa ut den. Så den är färdig. Skrivaren är däremot utan bläck nu, så imorrn ska jag trycka ut artiklarna och börja granska dem enligt källkritik. Måste hinna med religionen också. Är förresten färdigt med både talet och insändaren i svenskan. Fan vad nöjd jag känner mig!! =)

Kollar på "Close to home" just nu och ska sedan sova. Iofs slipper jag stå upp tidigt imorrn, men jag måste lägga mig något sådär i tid. Har fixat mina naglar, blev nyfiken på nageldekorationer så jag köpte ett litet kit. Lite pilligt att fixa, men blev snyggt. Väljer det framför lösnaglar, eftersom lösnaglar häktar tag i allt och jag har så svårt för långa naglar. Även om det är snyggt med långa naglar. ;P Enda jag ogillar är såna där riktigt långa naglar, såna där tacky klor. Eller väldigt grälla färger. :/

Ikväll fick vi förresten inblick i hur det gått för tjejerna som medverkat i amerikanska Top-modell. De har ju fått det riktigt bra, allihopa. Alla har jobbat med mode och catwalk. Nästa onsdag börjar sjätte säsongen. =) Kul, mkt mer action och entusiasm där än i svenska versionen!


Ska förresten skriva upp allt som jag ska beställa ur Hm-katalogen för hösten också. Nepp, fortsätta följa tv-serien nu.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback