Att göra;

* Ringa vägverket, ringa CSN,
* Kolla upp mer angående kurslitteratur
* Försöka kopiera papper i psykologin
* Köpa en väggkrok till badrummet
* Köra iväg bråte från balkongen
* Leta faktaböcker om Prag
* Köpa block, och kalender
* Lämna papper till Carlia
* Köpa dammsugarepåsar
* Övningsköra som en idiot
* Skura badrummet
* Vika tvätt
* Jobba i helgen


Japp, jag behöver ju inte känna mig sysslolös den närmaste tiden iaf. :P Boken fanns inte i student-handeln på högskolan :/ Måste troligtvis kopiera upp massa papper istället :( Hatar att ha massa stenciler och papper, det blir bara rörigt.
Annars har det funkat bra idag. Hann med AMS också, fick hjälp direkt och de var trevliga(!).

Nu ska jag sussa, är så trött. och jag måste ha energi imorrn med. Förresten verkar de ha jättemkt att göra på Carlia. Så i helgen lär det bli ett jäkla tempo. Men det ger ju lite mer pengar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback