Wanna be....Delicious?

Har ni känt doften "Be delicious" från Donna Karen? Om inte, prova! Flaskan är formad som ett äpple, och doften tycker jag är vårig, blommig och svag doft av äpple. Fräsch och frisk...någonting för alla som suktar efter vårvibbar, kanske? (som jag då......:S...)
Nåja,,jag är ändå nöjd med min Live, Jennifer Lopez. Också en frisk doft.

Dagen har varit jobbig, som vanligt. Tydligen är det påsklov för många nu och det innebär att alla kommer och ska käka lunch där nere. Stanna hemma, för fan. Eller ta en korv på Chaplins! Sedan börjar jag bli mer och mer less på hela taget. Allt ifrån småsaker till större grejer retar livet ur mig. Känner mig nere, hängig och sur för jämnan. Måste få skicka in den där ansökan nu alltså.Har förresten inte svar från Bohusgården,,,,suck. Förväntar mig väl egentligen inget gehör därifrån..men ändå! Funderar på att ringa dit , just nu och ofta känner jag mig helt desperat.
Det är inte speciellt roligt att gå och må skit hela tiden, att ständigt få ta skit och ständigt ifrågasatt.
Över sommaren kan jag nog, nätt och jämnt, stå ut...men sen. Om jag inte kommer in......örk..jag orkar inte med dem igen, till hösten.

Jag har också börjat bli riktigt, riktigt otålig. VÅR, where are you? Jag har ju koftor, ballerina-skor, linnen och annat "smått-o-gott" som jag vill börja använda. Men det är ju hopplöst. Igår var det rätt klart, soligt. Men ändå kylig vind. Idag har det varit blygrått, regnigt och blåst skitkallt.
I slutet av månaden är det Valborg, och det brukar vara rätt trevligt klimat då. Lite sol och rätt okej temperatur....men jag tvivlar starkt på att årets Valborg blir så. Snarare en envis snålblåst med lite regn.
Åh! =( Och så HM som dignar av fina kläder, idag provade jag ett sött linne till. Satt bra på mig, men samtidigt tänkte jag "Jaha, och när får jag använda denna då?, i augusti kanske?" Så jag hängde tillbaka den, modfälld och irriterad.

Har pluggat teori både igår och idag. Hann med trafikskolan också. Känns bra iaf.
Har tänkt mysa under en filt nu, vid tvn. Sedan sova. Och imorrn väntar ytterligare en arbetsdag...fast efter det så är det långhelg! Fyra dagar!
Mmmmm,......härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback