Urk!

Är jag den enda som verkligen hatar öl? Tycker det smakar äckligt och efteråt luktar man gammal fylle-gubbe. Speciellt folk med sina förbaskade folköl tål jag inte. "Gött med en folköl" säger dem och  så hörs det där vidriga pysandet.
Nu ska jag vara riktigt fördomsfull; för mig innebär folköl flera saker. Jag tänker på...
* Fjortisar som däckar i buskar
* Gamla gubbar nere vid Kampenhof eller Museiparken
* Sliskiga raggare med sån där hemsk jeansväst.
Detta är folköl/eller övrig öl för mig.
För att inte tala om hur det stinker om man råkar spilla på kläderna :S

Nä, tacka vet jag Bacardi Breezer, hederliga cidrar (Xcider), drinkar, bålar och möjligen grogg.
Och ni ska veta att Bacardi Breezer Watermelon är farligt god .....=)

Fick varken tag på Amsgubben eller Peter förut. Väldigt dumt..skulle verkligen behövt prata med dem.
Känns konstigt och oerhört skönt nu att det återstår bara fyra dagars jobb på det där stället.

Köpte en locktång förut. En OBH-Nordica, samma märke som på min andra tång (den för platt och krus). Jävlar vilket krut det var i den här tången. Man kunde ställa in temperaturen också, max temp var 180, men jag läste att 140 var lagom för normalt hår. Vilket jag ju har.
Shit, vilken hetta! Gällde verkligen att akta öron och hårbotten, och vilket resultat. Det var minst sagt power i den tången. Inte heller behövde man hålla i den så man nästan fick kramp...
Testade den lite grann och är supernöjd! =)

Måste nog plocka ur diskmaskinen nu, städa undan på diskbänken och ta hand om tvätt. Roliga ting.....ehm..
Den här dagen har varit helt bortkastad. Inget har man åstadkommit =( Känner mig så deppig då jag tänker på det där.....
Men vad ska man göra...hur mkt val har man? man får försöka igen...


Och det går absolut nada på tvn ikväll. Som vanligt. Är det bara jag eller fler som tycker tv-utbudet bara blir sämre och sämre? Gamla sketna filmer från åttiotalet. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback