Shopoholic light

Helgen var suverän! På fredag gottade jag mig åt att peela kroppen, göra hårinpackning, la en ansiktsmask och målade naglarna. Jag tog det lugnt, men fick ändå stöka undan lite tvätt och städade upp värsta röran. Sedan satt jag och bara softade i soffan! =)

Lördag började dock inte så trevligt, var nämligen nära att försova mig. Vaknade nästan en timme innan bussen gick och jag fick en väldig fart. Jag lyckades iaf komma ihåg allting.  Vädret var helt åt fanders också, regnigt och mulet. Blåste rejält i GBG också, ett oplanerat köp blev ett paraply annars hade jag nog blivit dränkt.  Jag åkte by the way med Helen till GBG.
Jag hittade goa grejer på Lush givetvis, tvålen Miranda som innehåller färska kiwis och eteriska oljor. Och skrubb-krämen Ocean Salt. Tvålen hade jag testat tidigare, men inte skrubbkrämen. Det var jättebra, luktade friskt och fräscht. ;)

Vi kunde inte låta bli att gå och dagdrömma inne på Nk heller. Inte helt oväntat såg man folk med Louis Vuitton-sjalar, Burberry-väskor.
På både Gina Tricot, HM, BikBok, Cubus, Vero Moda...m.m hade ursnygga vårnyheter. Jag längtar något så grymt efter vår och värme nu! Speciellt idag då solen skiner och man nästan svettas i sin tråkiga vinterjacka. På Hm fyndade jag ett jättesött spetslinne och en ljusgul kofta. Och jag vill verkligen att Cubus etablerar sig här i Uddevalla, de hade verkligen snygga kläder och prisvärda. Deras underkläder var söta också.
Vi hittade även till FACE Stockholm, och givetvis var läppglanset "Nektar" med körsbärsfärg slut! Så typiskt!

Jag är trött nu, seg och slö. Måste äta, plugga, duscha senare och borde starta en diskmaskin.
Vi får långhelg iaf, himmelskt skönt. Bara att få slippa dem också!
Egentligen undrar jag vad man ska med påsk till....jaja, jag vet det där med om Kristus och det. Men jag ser ingen som helst nytta i högtiden. Även om julen firas pga kristen händelse, så känns den iaf viktigare och roligare. Jag gillar inte påskmaten heller, sill och ägg. :S

Har fått tillbaka min mobil, hämtade den idag. Tydligen hade de bytt slutsteg och ändrat inställningarna. jaja, bara grejorna funkar så är jag nöjd.
Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback