Så typiskt....

Jag blir så less på allt. Snart går jag och lägger mig och går aldrig upp igen. Dåligt väder, ingen sol eller nåt, idiotisk arbetsplats, och nu verkar det ha uppkommit en hake med den där utbildning. ARRRRHGG! Det är inte rättvist! Så fort jag tycks bestämt mig för nåt, då kommer någon fånig detalj i vägen!  Skulle iofs kunna prata med Vägledningscentrum eller sådant. Men NÄR då? Jag har ju aldrig tid, och när jag har det så är det stängt och bommat.
Och folket på dårhuset blir bara griniga om man måste iväg.  Jag vet bara att jag inte står ut längre!

Jag måste försöka ringa det där stället..det verkar vara enda alternativet.

Nu håller jag på och försöker snickra ihop en lista med prylar att titta efter i GBG också.
Detta är iaf bestämt
- Ocean Salt från Lush
- Någon slags hudkräm från Lush
- Make-up stores tre-kulörta concealer
- Self-tan spray (vill även ha spray, även om salvan funkade finfint...)
Funderar starkt på att göra en röjare i underklädes-lådan och slänga allt som är helt urtvättat, sliten resår och sånt som är för smått. Men att köpa massa underkläder kostar ju.......
om pengar ändå kunde växa på träd!
Ska göra lite teori nu innan tvn.

Måste komma ihåg att ringa imorrn
Jag förstår inte heller hur jag ska kunna härda ut hela sommaren. Det är rent obegripligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback