Så jävla sur

Ja. På det mesta. Har sån mensvärk, min mobil är fortfarande lika kass. Jag både vill och måste få den skiten utbytt. Det funkar ju inte! Ska väl inte behöva känna "nja...vill nog inte ringa/smsa, det tar ju så på batteriet". Hade bara Nokia haft någon och gärna prisvärd modell så hade jag tagit någon av deras. Nokia kan man lita på, ordentliga batterier, ordentlig kvalitet, hänger med länge osv osv.
Jag vet inte vad jag ska göra med det där eländet jag har just nu. Och Elgiganten kommer säkert att bara bråka och neka mig annan telefon.
Läste i manualen att taltiden för den här skräptelefonen tydligen skulle ligga mellan 100-300 minuter. In my ass att mobilen skulle fixa såna långa samtal. Aldrig. När den mer eller mindre drar halva batteri-kraften vid minsta lilla sms eller ringande.

Jag måste vänta till i slutet av veckan. Men jag vill inte. Fast det beror väl på att ´jag är jättegrinig just nu och irriterad över det mesta.
och detta jävla väder! Aldrig blir det någon bättring. ARRRRGHHH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback