Pirrigt

Har fyllt i ansökan nu, ska bara snoka rätt på kuvert och så mitt betyg. Det känns väldigt konstigt...osäkert på nåt vis. Som att gå på tunn is, ramlar man igenom eller klarar man sig?
Hur som helst,,,jag chansar. Det kan bara gå på två håll, antingen åt helvete eller bra.


Dagen var riktigt smärtfri faktiskt, sure..några korkade kommentarer men det är ju vardagsmat därnere så. Var klar redan kl kvart över fyra!! =) Sedan dess har jag faktiskt inte gjort så mycket. Kollat på tv, ätit mat och bara slappat. Tänkte harva ett varv i teorin innan sängdags nu. Ska upp tidigt imorrn för att nästan slå rot på trafikskolan.


Åaah, jag gäspar så att en lastbil hade kunnat fått plats i munnen just nu. Är oändligt trött. Men måste hålla ut en stund till.
Måste borsta tänderna ûbernoga sedan, så fort någon skit verkar hamnat ner/under tandköttet så värker det. Har köpt en sån där liten borste som kommer inunder lättare. Förbannade tänder...!
Skönt iaf att man inte behövde operera.......(fast man kanske inte ska ropa hej än....)


Fick förresten reda på att HM, nere i stan ska läggas ned. Buhuhuhu! HM finns även på Torp, men dem har mer "vuxenavdelningen" De har inte divided-plaggen osv. Jävla skit. Det innebär att man antingen ska få åka till GBG eller möjligen Överby för att kunna handla just dem HM-plaggen. >_<

Hittat snygga klockor på tradera. Behöver en ny, och en för under hundra kronor vore ju inte helt fel. Bästa jag vet så är det att få roffa åt sig något för en otroligt liten summa. Gärna något lyxigt och glassigt. ;)

Näe, om man skulle göra lite nytta nu då...

Och just det ja
"Är du aggressiiiiiv idag"
Nääe, men jag kan säkert bli det, jävla as!  Man måste ha allvarligt fel i huvudet om man går och håller på sådär.

31 maj; I will celebrite, yes....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback