Nästan ett beslut

Japp. Har nästan fattat ett beslut. Är fortfarande tveksam med det gäller inte riktigt själva saken i sig. Utan det mer runt i kring. Jag vill jättegärna, såklart. Det kan bli något riktigt bra ju, och framför allt vore det skönt att slippa idioterna. :/ 
Är så enormt trött på det dårhuset. Allt är upp och ned, o bara skit =(
hmmm. Åhh. Jag tycker verkligen inte om att vara tvivelaktig. But thats just me.

Var en otroligt jobbig dag. Ett tag trodde jag att skulle go nuts helt...men jag fixade det ändå.
Snart är det helg iaf. Man får försöka tänka så hela tiden. Och jag ska ju få en riktigt underbar helg. Göteborg!!
Åh, vad jag längtar. Gå till Lush, Make-up store, och mycket mer,,,,,är bara lite oroad för att drabbas av shopping hysteri bara. Bara Nordstan har ju så mycket underbart =)  Och jag ska skämma bort mig med mysigt cafébesök också....det ska bli en dag enbart tillägnad mig själv.
Det är fan på tiden.


Jaha, kvällen ser ut såhär nu
- skriva ut ansökan, fixa en bild på mig (där jag ser vettig ut)
- Plugga teori, jag måste skärpa mig nu!!
- Läsa i min bok + tidning
- Äta mat
- Se på tv
- Måste fixa mer info om det jag kanske ska göra inför hösten.
...men jag är så trött.

Jag måste få tag på Helene också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback