Kräsen...

Kollar på nya gardiner till sovrummet. Vill inte ha helt vitt, och inga dova, murriga färger. Men gärna något skirt, tunnt...ja..vårigt.
Har sett några som jag tror skulle passa hos Jotex. Men jag vet inte..tusen andra utgifter denna månad, känns det som.  Sedan är jag oerhört kräsen när det gäller gardiner...det gäller iofs allt. Smink, hår, kläder....jag letar med lykta efter "perfektionism" ..jag hatar att handla saker som jag inte är helt nöjd med.

Håller egentligen på att dammsuga och skura golv..men både stora rummet och köket är skurat nu. Och just till köket behöver jag...men jag får vänta ett par minuter. Ganska skitiga golv hade man :( Kan också bero på att man struntat i att torka på en väldigt lång tid.

Är irriterad, rastlös. Men mest av allt; fundersam. Hur blir det nu? Är döförskräckt för att stämplingen ska krångla. Måtte jag få tag på Ams-gubben på tisdag. Har förresten också tänkt och förhöra mig om jobb hos kommunen. Emma har ju lite ställen hon arbetar nu, tack vare dem så.
Tänker iaf ringa dem och kolla läget. Det visar ju på intresse iaf.
Och jag vill ha mycket jobb.


Såg mitt konto förut....usch..ingen rolig syn. Lär nog inte bli roligare i slutet av maj heller. Ska fylla i deklerationen nu i veckan, kanske, kanske får man tillbaka lite på skatten. Vore ju heller inte fel.

Nu borde jag fortsätta med städandet, vill dock inte. Är urtrött på det. Men har en del kvar, och massa ovikt tvätt. Men den får Thomas hjälpa mig med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback