Känns underbart!!

Ja, en månad kvar på skitstället, snart löning, en skön helg, Carlia i sommar, och idag var det riktigt sommarväder. Det känns super! Enda smolket i bägaren är det där förbannade jävla provet. Men som sagt; jag ska klara det. Jag SKA få godkänt till slut. Om jag så ska dö på kuppen så ska jag fixa det där jävla kortet!
Jag är så himla sur på de där patetiska frågorna, och helt konstigt formulerade är dem också!

Idag var det en seg dag. Var färdig vid fem. besökte Apoteket, Systemet, Kicks, drog ett kontoutdrag och åkte sen upp till Emma för att låna hennes locktång. Provade den här hemma, wow,,,,vad fint det blev. Lite ovant att använda sån tång, däremot. Krävs lite mer precesion...
Fick förresten ett smart doftprov från Kicks, på parfymen "Be delicious" av Donna Karan. ;)
Handlade cider på Systemet, fixade magtabletter på apoteket och hittade jättefint halsband på Kicks!

Sitter just nu här hemma, trött och helt slö. En tvättmaskin blev precis färdig. Tvättar upp mina nya jeans..eller ja..jag töjer dem lite. Om ni vill töja jeans, tvätta dem med sköljmedel. Sedan sitter dem som gjutna för er kropp.
Ska tvätta arbetskläder och underkläder också. Måste städa upp lite här hemma.

Sedan måste jag...*suck*...plugga teorin. För femhundra miljonte gången eller så. FAAAAN, vad trött jag är på den skiten. När  och om jag blir färdig med körkortet, så ska det bli mig ett sant nöje att elda upp den där äckliga boken eller riva den i tusen bitar.
Jag ska elda eller riva samtidigt som jag skrattar ett onskefullt o vansinnigt skratt.
*mohahahahahaha*
;P

jaja...nu måste jag återvända till trista verkligheten. Har förresten tagit hand om fötter och händer. Fotbad och sedan skrubbade jag dem med ocean salt, sedan torkade dem och målade tånageln i stark, rolig färg. Smorde in mina nagelband med hudkräm, klippte naglarna och lackade dem i skimrande färg.
Känns som om jag har både nya händer och fötter.....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback