Jaha, slut då....

Ja. på denna helg.
Nu ska man lida i fem dagar. En månad. Please, giv mig styrka. Och nu tycker jag inte att dem kan säga att jag måste "jobba igen timmar" För varför ska jag göra det nu, till vilken nytta? När jag ändå ska sluta? Helt meningslöst. Sanslöst dumt.




* Värsta du vet just nu? :
- Den här jävla teorin. Jag HATAR den.

* Bästa just nu:
- Att våren nalkas. Åhh, ljuvligt.

* Ditt humör just nu:
- En konstig blandning utav uppgivenhet och pure happeness..jag slipper rövarkulan!

* Vad blir nästa köp:
- Oj. Svårt..har inget så denna månad som jag varken behöver eller vill ha....

* Hår-status:
- Katastrof! Platt, trist,..lever sitt eget liv. Blev kär i en locktång i helgen

* Bästa klädesköpet denna månaden:
- Måste vara jeansen från Vero Moda och underkläder från HM. och inte att glömma; min gula kofta!

* Närmaste framtiden blir...
- Oviss, till stor del. Men är alldeles för glad för att orka bry mig

* Bottennappet denna månaden:
- Self-tan spray från Lancome. Usch!

* Hur ser pryl-önskelistan ut:
- Shit...såhär..ungefär
* Locktång
* Mer byxor
* Tub-glanset från IsaDora
* Diors Shimmering Glow
* Mousse-ögonskugga alt. matta skuggor...
* Sockar (tråkiga jävla måsten)
* Ett frisör besök som inkluderar både klippning och färgning...

* Vad kommer du sakna nu efter 31 maj;
- Inte ett jävla dugg. Ska fira med en god Bacardi Breezer och förhoppningsvis slappa på balkongen...

* Skönast denna helgen;
- Min älskling (som vanligt), och årets första glass på bryggan...i solgasset ..mmm

* Sommarens höjdpunkter;
- Fjorden kan vara kul, om vädret är skönt. Annars så är det ljuvligt att bara gå i tunna kläder, slappa och njuta.


* Snyggaste Hollywood-människorna enligt dig...
- Cameron Diaz (man blir såå glad av hennes uppsyn...)
Julia Roberts, Reese Witherspoon, och Lindsay Lohan.
Star-quality womens....

* Sjukaste programmet du sist såg:
- Måste varit ikväll "Jag ammar min sjuåring" Totally sick...äckligt rentav.

* Vad ska du göra nu:
- lägga mig under täcket, sova bort ett par timmar av omvärldens jobbigheter.


Gonatt, people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback