Hett och fräscht

Dagen började jävligt dåligt. Är fortfarande sur och mycket lessen över det..men..man kan ju inte ändra på det. Så enkelt är det.Och jag SKA klara det! Jag ger ALDRIG upp.


Hett just nu;
* Begynnande vår! Ihhhh =)
* Lättare klädsel
* Kan använda ballerinor *härligt*
* Solglasögon, svarta eller tonade. Det är attityd
* Gult! Jag blir såå glad av den färgen
* Läppglans! (Shiny Licious från Maybelline är suveränt skönt...)
* Klackar. Funderar på någon sandalett eller flipflop med låg klack  till sommaren!
* Virkat, sött och tidlöst
* Glass (säsongen har bara börjat....hihi)
* Mousse-produkter, ögonskuggor, foundations, etc....så lätta och sköna!

Iskallt just nu:
* Långa vintern BRRR
* Tjocka kläder
* Alla höga, varma stövlar
* Allt med päls, fluff och rufs...
* Turkost och petrolgrönt (uack, vilka tacky färger...)
* Kalheten i naturen, grönska; kom genast!
* Tantskorna, de med tjock sula och tjock klack.
* Röka, huu...hur kan man frivlligt vilja förgifta sig?

Helt klart listor á la Channy.
Nu väntar tvn.
Och jag vet precis vad jag ska kalla det nu, stilen;
Chiclitt.
Chict, tidlöst, snyggt och flickigt....Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback