Herregud, så trist..

Jag syftar på teorin. Jag blir snart tokig på den. Så genomtrist, så genuint störig. Speciellt när man kan allt till iaf 95 %! Årrrhh! :S
Vill bara få undan skiten och få det jäkla kortet någon gång. Fast den tiden tycks aldrig komma!

Helgen har varit bra, men det måste nog varit den tristaste påsk jag upplevt på riktigt länge. På fredag hade vi vänner här och såg på film. Tre filmer plöjde vi igenom; "I hennes skor" , "The Ghostship" och "The Dukes of Hazzard". Alla var bra, tyckte jag, speciellt Ghostship. Se den, vetja!

På påskaftonen hände inte ett skvatt, vi var ute och käkade glass på eftermiddagen, på kvällen satt vi bara hemma och glodde. Vi hade varken idéer på vad man skulle kunna göra eller ork till det heller.  Påsk är ju inte direkt någon varm/kall årstid...för kallt för att vara ute, men samtidigt lite varmt för att vara inne. Helt värdelöst!

Idag var vi på Nordens Ark, jag, thomas och Ulrika. Man såg mer av djuren idag, än i somras. De är så söta! Speciellt pandorna. =) Sedan vi kom hem har det hänt något speciellt, vikt tvätt och pluggat pisstråkig teori.
på tisdag börjar eländet igen! Suck...stön. Fast det bästa är att jag slipper städet denna veckan. Tjohooo!!
Det innebär att jag hinner med både trafikskolan och vägledningscentrum! Underbart!

På torsdag, lr senast fredag ska jag köpa nya jeans och så det där halsbandet på Åhlens. Det var skitsnyggt och kommer passa jättebra ihop med mitt linne.

Sonja, från Carlia ringde mig idag. Angående jobb imorgon, jag kan ju inte. Måste hinna med körning också. Och så ännu mer hemsk teori.
Men hade hon sagt; "Nu har vi en halvtids-tjänst här åt dig" så hade jag tackade ja direkt  :) Utan minsta tvivel.

Min mobil verkar förresten vara helt frisk nu. Den levde i fyra dagar efter första laddningen och det var betydligt bättre än förut. Ska iofs hålla ögonen på den ett tag nu, men ändå. En klar förbättring.


Nej.....teorin kallar. Och jag måste ha vatten, är så himla törstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback