Härliga impuls!

Haft en bra dag faktiskt. Jag har jobbat, och kände mig både glad och utvilad! Sån skön känsla, istället för att känna sig som en överkörd bäver. Eller att en långtradare dragit över en.
Nåväl, arbetade mellan nio och fyra. Var en lugn och skön dag. Sedan drog jag till trafiksskolan och pluggade envist fram tills skolan stängde. Dvs klockan sex. Sedan gick jag nedåt stan för att komma med någon buss hem.

På vägen ned till bussen blåste det kallt, jag frös som fan och slank in på Vero Moda i hopp om att värma mig. Och vilken tur man har; hittade ett par snygga jeans på rea! Ibland är impuls köp oerhört härliga! Nu återstår dock något trist; att lägga upp dem. Alla jeans jag köpt (även provat) har varit minst 5 cm för långa. Men vad gör det? Lite nål och tråd bara.
Köpte halsbandet på Åhlens. Det passade inte alls med linnet. Buu....vad besviken man blir. Glädjanden är dock att det passar till andra plagg jag har.
Tror det passar jättefint ihop med den ljusgula koftan.......

När jag kom hem var jag nyttig, åt fullkornsknäcke och gjorde banan-passionsfrukts smoothie.
Nu ska jag pränta in ännu mer teori. Suck.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback