*Frysa*

Ohhh. Vad jag frös förut då jag åkte till Torp för att handla smågrejer på HM. Svinigt väder för att vara Valborg, blåser och regnar =( Och ca 8 plus........

Handlade Studio Line´s "Hot Curl" (för locktången), en palett med tio ögonskuggor, och Niveas "Summer Beauty". Det var slut på Dove´s Summer Glow...så det fick bli Nivea istället.  Jag stod ett tag och var lysten på ett till glans från Maybelline´s "Shiny Licious"...det med "cherry"...men jag lät bli :P
Är fortfarande grymt frusen. Hade bara tunna svarta byxor på mig och en tunn jacka. Någon mer än jag som egentligen vill ta på mig vinterjacka igen?

Det kryllade som vanligt av folk på Torp, helgerna är hemska därute. Folk trängs, sliter i saker, barnvagnar härs och tvärs, barn som skriker och gråter. Rena dårhuset. Jag tycker det är skönt så fort man kommit ut därifrån.
Nu under eftermiddagen ska jag inte göra mkt, ska fixa mat senare. Sedan börja göra mig ordning för kvällen. Runt sju-tiden ska vi iväg.

Kommer troligen vinna klockan på tradera också ;) Och nu i maj kommer resten av mina beställda kläder från HM. Hoppas verkligen HM på Torp utökar sitt utbud nu, när HM i stan stänger =/ Vill verkligen inte mista Divided-avdelningen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback