Dessa telefoner....

Åhh. Vad tröttsamt. Har suttit i telefonen halva dagen. Först var det facket, sedan var det Emma, sedan var det Vägverket, och efter det var det Carlia. Har fortfarande två personer kvar, fick inte tag på Ams-gubben och inte heller Carlia-chefen.
Och så de där telefonsvararna som Ams kör med "Personen återkommer  klockan 14.50" Och när man ringer vid den tiden är det ingen där. Har ringt tre ggr och låtit sjuhundra signaler gå fram...ungefär! Inget svar. *suck*

Jag ska iväg sedan till Torp, införskaffa en locktång. Blev så förtjust förra helgen då jag lånade Emmas. Ska bara hitta någon billig, har varken råd eller ser någon mening i att lägga ut mkt pengar på en sån.

Är lite mer bekymrad idag. Hoppas verkligen att stämplingen löser sig, eller rättare sagt, att jag _får_ det. Usch, ovisshet är ibland det allra värsta. Men samtidigt orkar jag inte oroa mig....har haft så mycket i huvudet det sista. Och jag tycker faktiskt att jag suttit i betydligt värre situationer än såhär!

Nu måste jag ringa Carlia-Peter. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback