Dagen som blev bra

Den var jävlig i början, men hade ett bra slut! =) När jag kom hem vankades ett nytt nr av VR, (varför hoppade de över att ge mig förra numret..?!) och ett brev som sa att mina HM-kläder kommit. Dessvärre var två av varorna slutsålda..men dem skulle skickas i början av maj.
Fick iaf min korallröda långärmade tröja med lång krage och knappar,(lite svårt att förklara...) och så min blårandiga pikétröja. Nu får jag bara vänta min kofta och min bh som också var beställda.

Jag gjorde misstaget att gå in på HM nere i stan efter att jag slutat idag. Oh my, vilka snygga kläder som kommit in. Blev väldigt förtjust i ett virkat, ljusrosa linne. Men jag mååste hålla mig nu. Fick ju kläder på posten om inte annat idag ju =)  Men ändå....virkat är så sött. ;) Överallt på HM kryllade det av snygga kläder. Och vilka härliga färger, istället för såna där spy-färger som orange och limegrönt så fanns där vitt, gult, svart, ljusrosa, beiga toner och även skogsgrönt/ljusgrönt.
Kavajerna i entrén gick inte av för hackor, kan jag säga. Men.....det lär nog dröja innan man kan använda såna.. :S
JÄVLA VINTER, FÖRSVINN! 
Jag blir snart hysterisk....varje gång jag går ute suktar jag efter vårtecken, spanar efter gröna skott, krokusar, eller ja...vad som helst. Men ingenting, så långt ögat kan nå. Det är stendött överallt.  Jag är skiträdd för att sommaren bara ska regna bort. Eller hemska tanke; att det blir kallt!

*suckar* Jag behöver energi. Våren ger mig alltid sprudlande energi....men den här våren verkar helt obefintlig. Jag lider

Måste läsa lite teori, dåliga samvetet gnager värre än nånsin. Men samtidigt  vill jag sova, och även läsa en stund i tidningen.
Om man ändå kunde dela på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback