Bitch

Hade en tung morgon, somnande skitsent för att jag slet med teorin. Vaknade och fick gå upp vid kvart över åtta. Var mer död än levande. På nåt sätt kom jag iaf iväg till trafiksskolan och satt där en stund, gäspade ideligen och ögonlocken höll på att falla ihop.
Sedan fick jag betala den idiotiska summan till tandläkaren och sedan fick jag börja jobba.

Var klar vid femtiden, hann med apoteket innan bussen gick. Mcdonalds ringde mig idag. Det var ett okänt nummer som ringt och jag ringde upp. Det visade sig att de hade hittat min ansökan, som jag lämnade in för över ett år sedan. Hur som helst undrade de ifall jag ville komma på intervju. Jag sa att jag skulle återkomma, den här veckan är ju rena cirkusen. Ingen chans att jag hinner klämma in dem. Ska ringa dem imorrn igen.
Jag blev faktiskt full i skratt då dem menade att de ville ha mig på intervju. Är det ödets ironi eller? Ett jobb avslutas och ett kanske påbörjas...
Och det allra lustigaste; jag tänkte i veckan "Jaha, och hur stora är oddsen för att någon ringer mig angående jobb nu då"......
Som sagt,  tiden får ha sin gång.
Vi får se vad det blir...


Fick inte mitt papper idag heller. Så förvånad jag blir då. Ingen ordning på nånting, allt är kaos, konstigt, och jävligt jobbigt. Jag går och biter ihop, tänker ständigt att "bara en månad kvar" .
Och så är dem så nöjda med mig, det är så bra så. Är det? Är jag? Jag tycker att jag är en bitch därnere jag, dåligt humör, kort i tonen och sammanbiten. Men beror ju inte bara på mig, så att säga. Inget gör mig nämligen så pissur som orättvisa och bristande respekt.


Ska ta några krafttag till med skiten nu, sedan ska jag sova. Är så färdig på nåt sätt.
Förresten blir det ingen väska från Tradera. Och tack för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback