Bara mig, mig, mig

Ja..denna helgen ska jag skämma bort mig rejält. Det förtjänar fanimig jag ockå! =) Ikväll ska jag fixa fötter, händer, göra hårinpackning och lägga ansiktsmask. Ska bli såå skönt. Och speciellt fötterna ska behandlas väl..har oändligt ont i dem just nu.

Det har blåst och spöregnat idag...ljuvligt vårväder eller hur? *ironisk*
Men...man kan tyvärr inte spola fram tiden.,.....fast man längtar så efter värme och sol.

Ringde idag, angående kursen. Fick inte helt ordentlig svar...så nu måste jag vänta tills på måndag. *suck* Men jag har blivit riktigt sugen på kursen iaf. Vore ju jättekul! =)
Skulle vara sååå skönt att komma ifrån dårhuset. Man blir rent miljöskadad där.

Är så full av förväntan för imorgon, minns inte när jag var i GBG sist, i shoppingsyfte. Funderar dock på vad för kläder jag ska ha på mig? Det blir nog jävligt varmt med min dunjacka då man ränner ut och in i affärer.....har funderat på mina nya stickade tröja från HM och en kavaj..men det kanske blir för kallt?
Jag ska kika på väderapporten för imorgon,,,och sedan bestämma mig.


Måste nog dra nu. Times running out.
Återkommer på söndag, med rykande rapport från GBG =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback