Ångest, ångest...

ARRRGHH! Tusen saker ska man hinna med och idag blev man femhundra kronor fattigare. På en fucking tandläkare som dessutom bara tog hand om mig i 25 minuter!
Jag vaknade halv sex imorse, med en mun som kändes totalt bedövad. Det molvärkte och ömmade. Ringde tandläkaren efter sju. Var där vid tio-tiden.

Det visade sig vara inflammation i tandköttet, runt visdomstanden. Mysigt! Och det gjorde enormt ont att bli spolad, med vatten och något bakteriellt. Tänk en stor spruta..så hajar ni. Sedan stoppade de ned en liten äcklig tuss med "medicin" på nere i tandköttet. Kändes ungefär som om jag hade en prilla i munnen, fast på fel ställe ;P
Nu är den dock borta,,den lossade efter några timmar bara. Har även fått värktabletter, starka saker, 600 mg Ibumentin.

Annars har jag bara slöat idag. pluggat teori, både på trafikskolan och hemma. Sååå tråkigt. *gäspar*
Har knappt ätit nåt idag eftersom jag varit tvungen att ta hänsyn till tänderna och tandköttet....lite jobbigt. Är nämligen hungrig nu.

Har lagt bud på Dior-bag på tradera. Skitbillig så den är troligen värsta fejket..men skitsamma. Den var udda och jag behöver någon lite större "bag"  Och jag räknade ut att, men frakt inräknat, så kostar det kanske max 140 kr. Lugnt ju....


Näe. Jag måste äta nu. Är hungrig som en varg. Sedan måste jag återigen läsa, läsa, läsa.
Arrrgh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback