She looked like a ghost...

Ännu en arbetssöndag. O såklart efter ännu ett bröllop. Massa irländare som uppenbarligen inte kan klockan utan ligger o drar sig i bingen i det längsta. Nååågot irriterande. Dessutom såg jag en tjej som sovit med sminket på och sedan bara sminkade över alltihop....fresh! Komiskt också när hon kommer ut från damtoaletten o ser ut som om hon ska dra ut i krig....heheh.

Halv sex var vi färdiga.....jag hade gissat på att vara färdig runt halv fem istället. Inte speciellt konstigt egentligen med tanke på hur mkt det var att göra.. o typiskt nog hade en säkring smällt i ena hotellbyggnaden så det fanns ingen elektricitet :( 

Nu sitter jag nyduschad och ska snart ta itu med att reda ut mitt blöta hår...funderar på att lyda frisörens råd. Är lite nyfiken på det. Imorrn är jag ledig för då fyller jag åååår! 25 år blir jag, lite underlig känsla att redan bli såpass gammal men samtidigt lider jag inte det minsta av åldersnoja. Tycker sånt är fjantigt..herregud, vi blir alla äldre, just deal with it. Så länge man får vara frisk så är livet kalasbra....glöm inte det! ;P

Nepp.....dags för hårvård ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback