Så blev man irriterad igen ja!

Asså jag kan bara inte rå för det. Jämnt och ständigt är det såhär,  det bestäms saker o sen kryper det fram att personen inte kan osv. Är väl därför jag tröttnat på att ta iniativet till att föreslå saker....ingen idé ju!

Så nu sitter jag här o vet inte vad jag ska hitta på. Stora hårtussar efter Tammy virvlar i hörnena och grusigt i hallen så dammsuga vore väl en idé men jag är trött o orkar inte med skiten just nu. Blev så irriterad också så jag tappade lusten till allting....=(


Var iaf till frisören igår och blev supernöjd med resultatet. Tur det med tanke på att priset inte direkt var billigt..meeen jag blev som sagt utomordentligt nöjd så det var värt varenda krona.

Äh..lägger mig o läser min bok o skiter i alla just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback