Ja du...

Alltså, jag blir så jävla förbannad, hur kan man med att göra så?! Hur kan man göra nåt så j-vla idiotiskt? Ja du...she does´nt know what she has infront of her..if she only knew...

Så hemma igen, efter en gårdagens sega och långa resa hemåt. Fick en del regn på oss också :S Jag kan också återigen konstatera att västgöta slätten är värsta stället att resa igenom. Så ändlöst, bara åker efter åker..fält efter fält. Dessutom blåste det halv orkan där igår när vi kom åkande :(

Var hemma runt kvart i nio, helt slut. genomfrusen också på grund av blåsten. Packade upp det nödvändigaste, gjorde varma smörgåsar som kvällsmat. Sedan somnade vi tvärt efter att ha kommit i säng, sooova! Riktig säng också! Hade inte alls sådär ont i ryggen o nacken på morgonen idag. Jobbat en stund idag sedan varit hemma och städat, städat och städat. Flera ton tvätt..delvis var det mkt från resan men det låg kvar smutstvätt här hemma också. Så jag kör maskin efter maskin nu. Har dammsugit och tvättat golven, vi hjälptes åt att vika tvätt, har kört en diskmaskin...och såklart plockat ur resväskorna. Är helt slut nu...som vanligt nackdelen med att resa bort...massa o göra när man kommer hem.
Är ledig tills på söndag så jag har många dagar på mig att fixa iordning här..gött det.

Nu ska jag sätta mig o läsa en stund, sedan ut på promenad med Tammy.... hon var förresten överlycklig över vår hemkomst...hon verkade först inte fatta att det var vi heller. Sedan blev hon som ett yrväder, kastade sig emot oss och slickade frenetiskt på händer och i ansikten :P Sedan var hon som ett plåster på oss resten av kvällen....lilla gumman...var väl rädd att lämnas igen...:( :P Ett stort plus nu är att hon verkar äta bättre, inte alls lika omöjlig...hon verkat svara på medicinen också...skönt det. Dessvärre hade hon kräkts natten till söndag (tror jag det var) ...vilket är iofs lite skumt men gissar på att hon fått i sig nåt äckligt utomhus,,,hon ska ju sätta tänderna i ALLT. Fjädrar från fåglar, pinnar, godispapper, gamla snuskiga benbitar, DÖDA fåglar, döda möss o liknande skit! :( Hon har varit prima i kistan idag verkar det som iaf, ätit sin dagliga ranson också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback