I was bored so I went shopping...

Japp..ganska grå dag idag, drog till köpcentrumet och shoppade lite förnödenheter. Trodde även att jag kanske, kanske skulle hitta en tröja, linne eller nån kjol på rea men icke. Bara fula och smaklösa plagg hittade jag. Däremot köpte jag ny mascara, concealer och läppglans. Trodde inte jag skulle säga detta, men läppglans från IsaDora funkar. Hittade faktiskt ett som inte smakade som vaniljsocker och skulle enligt ettiketten innehålla jojobaolja...well..det känns jättebra iaf! Sedan köpte jag hudkräm och after-shave kräm till Thomas. Shoppade urgott naturgodis och en ny pocket. "Sommardöden" , låter väl som en mysig titel? Hittills är jag inte så jätteimpad av den författaren, texten känns på många ställen kort och avhuggen på något vis. En aning rörig.

Sedan åkte jag tillbaka till stan och bokade frisörtid, den här gången var det såklart stängt pga semester så jag fick vända mig någon annanstans. Blev salong Munken, dyrt som fan men det är jag fanimig värd efter vad jag fått utstå.....på tal om det förresten så lär vi ju få problem med det också...grrr! Aldrig mer säger jag bara!!
Men skitsam, nu har jag tid strax efter fem på fredag, gött!

Ska snart påbörja middagen, har också nått slutet på allt tvättande. Sedan blir det film eller lugn läsning...härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback