Hurra, hurra, hurra!

För idag fyller jag ååår! 25 year has gone since I saw the daylight for the first time! ;) Tror jag "blev" 25 runt halv ett i natt , har bestämt för mig att mamma sa att jag kom ut runt den tiden.

Fått lite gratulationer via facebook och lite via msn...senare ska vi upp till pappa. Fått sprillans nya och flotta walkingskor av Thomas också. Har behövt nya skor i sådär ett halvår...de jag haft har varit helt slut..ingen dämpning kvar och jag har känt av benhinneproblemen. Men nu lär det bli slut på det! =) Skorna var förresten i ett sånt matrial så de är vattenavstötande. Perfekt...mina förra räckte det med att det skvätte vatten på dem så var jag dyblöt i sockarna. Thomas köpte även en storlek mindre mot vad jag brukar ha,,men de satt som en smäck iaf :P :O Känns som att gå på moln =)

Tänkte plocka i ordning lite här nu o sen vid två åker vi upp. Funderar på att ta min axelbandslösa klänning som jag köpte i Visby, vita leggings och mina gladiatorsandaler..men det regnar så förbaskat så jag vet inte.....

Well.....have a nice day!

**********
Jag fick gratulation med posten också, ett fint vykort från morbror, mormor o kussarna. 500 kr medföljde kuvertet! Gött, jag får 500 kr med posten o Thomas får en sketen elräkning.....jag skulle klart kunna ha det såhär varje dag :) :P

Kommentarer
Postat av: Mona Klasdotter

GRATTIS GTATTIS Hoppas din dag varit riktigt riktigt trevlig.

2009-07-27 @ 23:05:11
Postat av: Anonym

Tack så mkt!!!

2009-07-27 @ 23:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback