Three down, five to go...

mmm, jobbat 3 dagar, återstår nu 5 dagar. Hej o hå...

Var förresten den djävligaste helgen på G-berg hittills..så mkt skräp, smuts, oreda! Vandrarhemmet, finns ett par olika byggnader, brukar ta max 40 minuter att städa upp. Ena huset tog 2 timmar! Jag trodde knappt mina ögon när klockan visade halv 4. Folket som bott där var inte kloka, de hade krossat en ruta o svinat runt till klockan 5(!) på morgonen enligt hon som bor ovanpå detta. Hon hade vaknat flera gånger av deras festande...stackars människa.

Nu ska jag iofs sitta på kontor i fem dagar. Känns både bra o dåligt..man blir så lat av att sitta..samtidigt är det skönt att inte behöva flänga runt som en galning med diverse städattiraljer och svettas.

Nu ska jag sova, jag veeet, det är för sent i  förhållande till när jag måste upp, men va fan..jag kom hem klockan 6 o har varit tvungen att fixa o dona med lite av varje. Hade gärna kastat mig i säng direkt när jag kom hem..men jämnt, jämnt är det massoooor att göra. Som t.e.x har jag suttit o fört över pengar o joxat med att hitta Tammys stamtavla och skrivit upp en lapp med allt kom-ihåg som Thomas måste ha med sig. Sedan borde jag skrivit brev till mormor och bytt ut all hemsk musik på usb-minnet. Sedan borde jag gjort en jäkla massa till..men som sagt..återigen har dygnet för få timmar..suck o stön.

Nu skiter jag iaf i allt för idag o sover. Nattis!!


Kommentarer
Postat av: Denise

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback