I brist på annat...

så norpade jag en lista från Netza och besvarar den jag också...here we go...

1. Hur gammal är du om fem år?
- 30..känns helt konstigt men samtidigt har jag ingen som helst åldersnoja!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
 - tillbringar alltid timmar med min sambo...:)

3. Hur lång är du?
-1.62 sist jag mätte...

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
-"Sjön" -såg den igår på TV.


5. Vem ringde du senast?
- Antagligen var det sambon eller också en kompis..minns faktiskt inte...


6. Vem ringde dig senast?
- Ellinor


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
- kommer jag ej ihåg...


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Ringa. Hatar när det blir sån där pingpong-smsande...tröök.


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- pappa är änkling...men de skulle absolut fortfarande varit gifta ifall mamma hade fått bli frisk...:S


10. När såg du senast din mamma?
- 4 juni 2001, kl 11.30....hon låg medvetslös och tog sina sista andetag :( ;(


11. Vilken ögonfärg har du?
- Grönbruna...ögonen är det jag är mest stolt över med min kropp :)


12. När vaknade du i dag?
- Jag skulle gått upp när klockan ringde men tydligen vill inte kroppen veta av alarm längre...jag bara sover o sover...


13. Vilken är din favoritjulsång?
- hmm..."Gläns över sjö .."-nånting? Julsånger är inget jag direkt går o funderar över...


14. Vilken är din favoritplats?
- soffan och sängen är två underbara platser :P


15. Vilken plats föredrar du minst?
- utomhus i ösregn utan paraply


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Jobb, familj och förhoppningsvis frisk och pigg!


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
- inget?


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- när vovven och jag busade ;)


19. Hur stor är din säng?
- öh...vet faktiskt inte måtten men det är ju en dubbelsäng så...


20. Har du stationär eller bärbar dator?
- båda delar!


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
- varierar...


22. Hur många kuddar har du i sängen?
- 3 stycken


23. Hur många landskap har du bott i?
- Ett...o hittills har jag inte känt behov av att bo i andra...


24. Vilka städer har du bott i?
- haha, Uddevalla. Tanum är typ en flugskit på kartan.


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- Eh? Märklig fråga...på sommaren är det mest barfota som regerar ..


26. Är du social?
- Beror på vilket jag humör jag har, oftast kan jag tycka folk är härligt att vara med och hitta på saker med..men ibland blir jag sjukt trött på människor...


27. Vilken är din favoritglass?
- Eftersom alla glassar jag verkligen ÄLSKAT hela tiden byts ut så..ja..vet i fan. Det mesta duger..fast främst allt med choklad!


28. Vilken är din favoritefterrätt?
- Svårt....morotskaka är förbannat gott iofs. Med MYCKET glasyr ;P


29. Tycker du om kinamat?
- Oh yes...den mesta maten slinker ned här....


30. Tycker du om kaffe?
- Nix


31. Vad dricker du till frukost?
- Thé, juice, eller mjölk.


32. Sover du på någon särskild sida?
- Näe det vill jag inte direkt minnas att jag gör..


33. Kan du spela poker?
- Jag och kortspel är en värdelös kombination.


34. Tycker du om att mysa/kela?
- En daglig dos av mys om da´n, håller doktorn på stan!! =)


35. Är du en beroendemänniska?
- Ja tyvärr...choklad är en last, liksom internet och böcker!! ÄLSKAR att läsa!!


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Japp, Jeanette! Bönan från Sthlm och jag är stjärnsystrar...så coolt!


37. Vill du ha barn?
- Ja!


38. Kan du några andra språk än svenska?
- kan prata engelska flytande om så krävs och göra mig förstådd på spanska...sen kan man ju småfraser av olika andra språk ;)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
- Jag fick tydligen köras in i ilfart när jag var 4 månader och hjärtat sa stopp.....det var också efter det som jag hjärtopererades i flera timmar...

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Om jag MÅSTE så blir det väl havet? Bassänger är ganska äckliga..svettiga folk som går i, barn som pissar i dem o annat snusk...

41. Vad spenderar du helst pengar på?
- Vet faktiskt inte...

42. Äger du dyrbara smycken?
- Har några enstaka äkta annars är det mesta krafs ifrån H&M o dylikt...


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
- Ser knappt på tv-program så sett...blir mest filmer. Gillar dock NAVY CSI grymt mkt!


44. Kan du rulla med tungan?
- Vadå ihop? Så det blir som en halvring...ja det kan jag..


45. Vem är den roligaste människan du känner?
- Svårt...Ellinor? Thomas kanske....


46. Sover du med gosedjur?
- hehe, nä, såvida man inte räknar Tammy förståss!


47. Vad har du för ringsignal?
- "det här är en sång om ingenting...."

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Nä, faktiskt inte...

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Filmfodral...

50. Flirtar du mycket?
- Dah....jag är ju lycklig sambo!

51. Kan du byta olja på bilen?
- Faktiskt inte gjort det....själva påfyllnaden ska var inte vara så svår..men det där med bytet o tappa ur gammal olja.nja, vet ifan...

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Nä...o inga p-böter heller *peppar, peppar*

53. Vilken var den senaste boken du läste?
- "Sommardöden" av Mons Kallentoft....rena skitboken om ni frågar mig. Hur han kunnat så mkt hyllningar är en gåta...språket var helt f-cked up..


54. Läser du dagstidningen?
- Nä

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
- inte nu längre nej....

56. Dansar du i bilen?
- haha, nej? Hur skulle man lyckas med nåt sånt?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
- Mix Megapol i bilen...

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- Tammys tid för röntgen hos vet..o vad vi skulle tänka på innan..

59. När var du i kyrkan senast?
- länge sen...säkert 2 år sedan o då var det konfirmation.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
- Kan inte direkt minnas någon så...eftersom högstadiet ägde rum på Tanumsskolan så fanns det inte så mkt intelligent folk o välja bland *ASG*

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
- 5 dagar...

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
- Thomas gör mitt liv extra speciellt varje dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback