Finns inte mkt o göra alltså..

Så varmt ute nu. Antingen har vi tropisk hetta eller också ösregn. Trevligt. Nu vet jag iofs inte om vädret kommer hålla i sig men jag ska vara på v-centralen i Ljungskile till veckan. Kommer alltså få sitta i 28 gradig reception igen :S De hade ju fel på sin ac. Jag HATAR värme när man ska uträtta någon form av arbete i det. Det går väl an när man sitter som nu, helt stilla. Har även mumsat i mig en daimstrut....såå gott! Har faktiskt inte ätit glass sedan jag var på Gotland...(!) its true! Har försökt köra lite mer nyttigt  det senaste. Igår gjorde jag honungsrostade valnötter som tilltugg framför filmen. O häromdagen valde vi att göra coleslow till maten istället för att ha  nån sås. Urgott med coleslow...;) Sedan har jag promenerat och cyklat utav bara helsicke det sista ;)

Nä, jag får försöka hitta på något nu. Undra bara vad, -.-som inte gör att svetten rinner i strida floder på ens kropp :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback